17 Ocak 2024 Çarşamba

yeni blog

 


                   "Yapabileceğin bir şey olsun. Sana ait seni sen olduğunu anlatan."

               Üzerinde uzun süre düşündüm. Beni ben yapan nedir? diye Yazdığım yazılarda gördüğümün dışında ben neler yapıyorum, nelerden hoşlanıyorum, kendimin bilmediğim yönüm ne?  düşündüm durdum. Zaman zaman eski yazılarımı taradım. Okuduğumda gezmeyi, seyahat etmeyi çok sevdiğim ortaya çıktı. Evin kapısını açıp konfor alanından çıkıp dış dünyaya daldığım an bir sevinç kaplar. İster alışveriş olsun, ister valizimi kapıp yollara düşmek, arabaya atlayıp köye gitmek ya da memleket. Peki memleket dediğim yer neresi? Bir arkadaşım dedi ki "sen akrabalarına gidip oralarda kalıyorsun. Bizim böyle şansımız yok."

        Sevincimin bir nedeni evi çok sevmeme rağmen yaşamın, hareket ve enerjinin dışarıda olduğudur.  2023 yılında yaptığım seyahatleri ve unutulmaz olarak yaşadığım duyguları paylaşmak istedim. Parıldayan çiçek bloğu yerine o bloğum baki bazı yazı ve fotoğraflar ve yorumlar çok özel. Onları saklıyorum. Şu anda okuyucuya bloğumu kapattım. Seyahat yazılarımı bu blogta anlatacağım

 

      2023 Yılı

      Şubat sonu mart başı Selçuk mor eflatun anemonlar, bahar ve otlar.







             Çık, gez, gör,
        Sabah alışverişi için ilkbahar caddesinden  yola çıktım. Yanıma kulaklıklarımı almadım. Sessizliğin sesini dinledim. Öveçler Park'ına indim. Köpek havlamaları ve yağmurun yerdeki aksı. Ağaçların yere yansıması hemen cep  telefonuna yöneldim fotoğrafı çekmeye çalıştım. Sonra market alışverişine gittim. Birden bana baharı anımsatan çuha çiçeklerini gördüm. Beni benden aldı. Sarı ve eflatunun tonları  çok severim. Haziran ayına kadar çiçeği üzerinden eksilmez. Balkonum kış çiçekleri ile donandı. Sarı ve eflatun çiçeği ile hercai menekşesi ve çuha çiçekleri. Şimdi sabah kahvesini içip dışarı çıkmak üzere hazırlanmalıyım.

12 yorum:

  1. Merhabalar.
    Yeni blog sayfanız hayırlı ve okuyucusu çok olsun ve güle güle kullanın.
    Yeni blog sayfanız ile ilgili temanın renkleri ve düzeni üzerinde biraz çalışmak gerekiyor.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. O zaman yeni bir macera başlasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Handan Fotolar ve diğer bilgiler için

      Sil
  3. Vallahi “sen” olmasan bu kırmızı kendini okutmaz! Ama sen busun işte; gözalıcı bir kırmızı! Haydi hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Ceren Recep Bey'in önerisini dikkate aldım. Kırmızıyı severim. ama biraz göz yordu. Sevgiler.

      Sil
  4. Merhabalar.
    Bu yeni sayfayı oluşturabildiğinize göre, Blogger'in kumanda paneline yani "ayarlar" kısmına girip, "özelleştir" sekmesinden seçtiğiniz blog sayfasının "düzen" komutundan girerek size aynen şekil olarak resmini gösterdiği gövde düzeninizi, blog sayfanızın sağ ve sol her iki tarafında olmasını istediğiniz bölümün, parçalı bölümlü olanını değil, tek bölümlü olanını seçin ve sağ alttan "disket" simgesiyle olan kaydet butonuna basarak kaydedin ve çıkın.
    Emin olun bu seçenek, sizin de beğeninizi sağlayacak. Şu anki haliyle sağ ve sol sidebar dediğimiz yan bölümler çift bölmeli olduğu için çok daralmış ve eklentiler bu bölümlere sığmıyor. Dediğim ayarı gerçekleştiriseniz daha hoş bir sayfa görünümü elde edersiniz.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tekrar önerinizi dikkate alacağım. Ve hemen aldım.

      Sil
  5. doğa ve parklar insanı en çok mutlu eden yerler :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun blog. Bol bol yazmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil

Kitap dünyasına yolculuk

             Yolculuk sadece seyahat olmaz. Bu yazımda kitap dünyası ve İstanbul yolculuklarını anlatacağım. Okuma yazmayı öğrenmek benim iç...